tirsdag den 24. juni 2008

Blogger og Google maps og hu hej hvor det går

Hvor er det dejligt, når man får noget hjælp. TAK for det.
Så lykkedes det, at styre det kort, så det ikke blev alt for terrængående.
Tro det eller eller lad være, så skulle jeg også opleve at blive "ugens blogger",
For mig at se, fortæller det mere om Jer andre. Nå - men dejligt var det.
Jeg fik et par fine arbejdshandsker med nubber, så der bliver ikke taget med fløjlshandsker, men det var der vel heller ingen der havde forventet.

2 kommentarer:

Gorm S Jensen sagde ...

Hej Eva hjertelig velkommen i klubben - det er noget af en byrde at bære over sommerferien - hvis der er noget jeg ikke kan finde i den store verden spørger jeg bare dig (igen)- du kan det der med kortene. Gorm

Lisbeth sagde ...

Hej søde Eva - NU MED HAVEHANDSKER!! Hjerteligt tillykke §:0)